PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Aktuality

Influencer marketing!

September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!

Voľba spotrebiteľov v Tescu!

September 2020 – počas mesiaca september môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

August 2020 – Počas mesiacov august sa uskutočnila B2B mediálna kampaň na podporu víťazných produktov na portáli LinkedIn.

Novinky v tlači!

Júl 2020 –  Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.

Hľadáme Najlepšiu novinku 2020!

Máj 2020 – spotrebiteľská súťaž o Najlepšiu novinku v spolupráci s mediálnymi partnermi. Certifikáty si odniesli produkty 100% z ovocia, Franz Josef Kaiser tuniak, 100% ovocná šťava Happy Frutty a Tuhý šampon Balea Vanilla Sky. Produktová rada papierových utierok Harmony získala Cenu Dobrých médií od Dobrého rádia a Dobrých novín a Absolútny víťaz – COOP Maslo tradičné, COOP Jednota Limitovaná edícia získal certifikát na služby zmyslového marketingu od Store Media.

Špeciálna príloha o Voľbe spotrebiteľov v časopiseTovar&Predaj

Špeciálna príloha programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 v časopise Tovar&Predaj. Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží. Čítajte ďalej tu…

 

Voľba spotrebiteľov v Dobrom rádiu!

Jún 2020 – počas mesiaca jún bude prebiehať spotová kampaň na Dobrom rádiu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálnym partnerom Dobré rádio a osloví približne 300 000 poslucháčov rádia.

Online vyhlásenie výsledkov

Máj 2020 –  Vyhlásenie víťazov programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sa kvôli zákazu konania podujatí konalo online. Online vyhlásenie nájdete TU.

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020

Marec 2020 – registrácia noviniek PREDĹŽENÁ! Registrujte svoje nové a inovované produkty do 31. 3. 2020!

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020

Október 2019 – prebieha registrácia nových produktov do 9. ročníka marketingového programu a výsledky skupina Atoz Marketing na slávnostnom galavečeri vyhlási 14. mája 2020.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2019

Bratislava, 14. jún 2019 – skupina Atoz Marketing na slávnostnom galavečeri vyhlásila výsledky 8. ročníka marketingového programu.

Čitajte ďalej…

Voľba spotrebiteľov v Tescu a Metre!

August, september 2019 – počas mesiacov august a september môžete v rádiách reťazcov Tesco a Metro započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.