Děkuji, nemám zájemX
Január / December 2021 – počas jara prebieha nominácia noviniek a my chceme vedieť váš názor. Pridajte sa k nám na Facebooku, hodnoťte s nami, rozhodujte o víťazoch a získajte balíčky nových produktov.
Október 2020 – 10. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.
September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.
September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!
September 2020 – počas mesiaca september môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.
August 2020 – Počas mesiacov august sa uskutočnila B2B mediálna kampaň na podporu víťazných produktov na portáli LinkedIn.
Júl 2020 – Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.
Máj 2020 – spotrebiteľská súťaž o Najlepšiu novinku v spolupráci s mediálnymi partnermi. Certifikáty si odniesli produkty 100% z ovocia, Franz Josef Kaiser tuniak, 100% ovocná šťava Happy Frutty a Tuhý šampon Balea Vanilla Sky. Produktová rada papierových utierok Harmony získala Cenu Dobrých médií od Dobrého rádia a Dobrých novín a Absolútny víťaz – COOP Maslo tradičné, COOP Jednota Limitovaná edícia získal certifikát na služby zmyslového marketingu od Store Media.
Špeciálna príloha programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 v časopise Tovar&Predaj. Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží. Čítajte ďalej tu…
Jún 2020 – počas mesiaca jún bude prebiehať spotová kampaň na Dobrom rádiu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálnym partnerom Dobré rádio a osloví približne 300 000 poslucháčov rádia.
Marec 2020 – registrácia noviniek PREDĹŽENÁ! Registrujte svoje nové a inovované produkty do 31. 3. 2020!