Děkuji, nemám zájemX
Marec 2022 – registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 beží v plnom prúde. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca 2022. Víťazov si spomedzi nich vyberú samotní spotrebitelia. Tento rok navyše zasadne odborná porota, ktorá vyberie svojho favorita a udelí mu sprievodné ocenenie. Viac si prečítate v Tlačovej správe tu.
Október 2021 – registrácia noviniek do 10. ročníka programu spustená!
September 2021 – v mesiaci august a september bude prebiehať outdoorová kampaň na podporu produktových noviniek. Táto mediálna kampaň sa uskutoční v krajských mestách Slovenska.
August 2021 – v mesiaci júl a august sa uskutoční B2C kampaň na podporu víťazných noviniek v prílohe Letný relax, ktorá je súčasťou časopisov Moje zdravie a Moja psychológia a v časopisoch Rytmus života, Noviny do pohody a Chvíľka pre teba.
August 2021 – spotrebitelia sa môžu s Najlepšími novinkami zoznámiť aj prostredníctvom citylightovej kampane v obchodných centrách naprieč celým Slovenskom.
August 2021 – počas mesiaca august môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.
August 2021 – pozrite si prílohu venovanú 10. ročníku programu, ktorá je súčasťou časopisu Tovar&Predaj. Čítajte TU.
Jún 2021 – vyhlásenie Najlepších noviniek sa uskutočnilo pre pandémiu koronavírusu online.
Apríl 2021 – Spustený prieskum 10.ročníka programu. Víťazné novinky budú zapojené do rozsiahnej marketingovej B2B a B2C inzercie, ktorá bude zahŕňať rádio, online, in-store a iné.
Január / December 2021 – počas jara prebieha nominácia noviniek a my chceme vedieť váš názor. Pridajte sa k nám na Facebooku, hodnoťte s nami, rozhodujte o víťazoch a získajte balíčky nových produktov.
Október 2020 – 10. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.
September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.
September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!