PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Aktuality

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Apríl 2021 – Spustený prieskum 10.ročníka programu. Víťazné novinky budú zapojené do rozsiahnej marketingovej B2B a B2C inzercie, ktorá bude zahŕňať rádio, online, in-store a iné.

Rozhodnite o víťazoch s nami

Január / December 2021 – počas jara prebieha nominácia noviniek a my chceme vedieť váš názor. Pridajte sa k nám na Facebooku, hodnoťte s nami, rozhodujte o víťazoch a získajte balíčky nových produktov.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021

Október 2020 – 10. ročník programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021 je otvorený! Registrujte svoje nové a inovované produkty TU.

Influencer marketing!

September 2020 – V mesiaci september sa uskutočnila reklamná marketingová B2C kampaň na podporu viditeľnosti Najlepších noviniek 2020 podporená influencerkou Barborou Krajčírovou na sociálnych sieťach, ktorá oslovila cca 35 000 spotrebiteľov.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

September/Október 2020 – Počas mesiacov september/október sa uskutočnila B2C mediálna kampaň na najväčšom video portáli na svete – YouTube, ktorá oslovila vyše 280 000 užívateľov!

Voľba spotrebiteľov v Tescu!

September 2020 – počas mesiaca september môžete v rádiu reťazca Tesco započuť reklamný spot nášho programu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálny partnerom Store Media a osloví približne 1 000 000 spotrebiteľov za týždeň. B2C marketingová kampaň podporí nielen samotné logo, ale aj víťazné výrobky.

Marketingová kampaň na podporu víťazných noviniek

August 2020 – Počas mesiacov august sa uskutočnila B2B mediálna kampaň na podporu víťazných produktov na portáli LinkedIn.

Novinky v tlači!

Júl 2020 –  Víťazné novinky 2020 sa objavia v časopisoch Mafra Slovakia Print. V priebehu leta sa víťazné novinky objavili v časopisoch ako napríklad Chvílka pre teba, Rytmus života, Naša záhrada a iné.

Hľadáme Najlepšiu novinku 2020!

Máj 2020 – spotrebiteľská súťaž o Najlepšiu novinku v spolupráci s mediálnymi partnermi. Certifikáty si odniesli produkty 100% z ovocia, Franz Josef Kaiser tuniak, 100% ovocná šťava Happy Frutty a Tuhý šampon Balea Vanilla Sky. Produktová rada papierových utierok Harmony získala Cenu Dobrých médií od Dobrého rádia a Dobrých novín a Absolútny víťaz – COOP Maslo tradičné, COOP Jednota Limitovaná edícia získal certifikát na služby zmyslového marketingu od Store Media.

Špeciálna príloha o Voľbe spotrebiteľov v časopiseTovar&Predaj

Špeciálna príloha programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 v časopise Tovar&Predaj. Špeciálna príloha vám detailne priblíži a predstaví víťazov jednotlivých kategórií aj sprievodných spotrebiteľských súťaží. Čítajte ďalej tu…

 

Voľba spotrebiteľov v Dobrom rádiu!

Jún 2020 – počas mesiaca jún bude prebiehať spotová kampaň na Dobrom rádiu. Táto mediálna kampaň vznikla v spolupráci s mediálnym partnerom Dobré rádio a osloví približne 300 000 poslucháčov rádia.

 

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020

Marec 2020 – registrácia noviniek PREDĹŽENÁ! Registrujte svoje nové a inovované produkty do 31. 3. 2020!